"" JAMIE SAYS DREAM: Colours to keep my hopes up for spring

8 mars 2012

Colours to keep my hopes up for spring

Today when I woke up the ground was white - snow again. Oh no, I wanted spring now! Let's keep our hopes up by looking at some springy colours! (And if you live in a part of the world where another season is approaching, maybe you will like the inspiration anyway...)

Map inspired art by Geninne D. Zlatkis

Photo: Michaela Sagatova on Flickr

My Attic

My Attic

My Attic

My Attic

Styling - Camilla Krishnaswamy for NK Stil via Agent Bauer

Lots of yellow today, and it continues in my Daily dose of quirkiness. Love this dance photo and the way this pose fools the eye! And I love her facial expression too :-)

Diana Diaz photographed by Lucre Diaz

7 kommentarer:

Truebluemeandyou sa...

I love these colors. They all go together so beautifully in your post. We never had a winter (except for a horrible, damaging freak storm in October) and we always have snow! Today was sunny and uncommonly warm so these images were perfect.

LissenTo sa...

Dom översta bilderna, så fina,visst måste en del av dom vara från en karta.

Ja, vilket härligt uttryck hon har, den gula tjejen, lite busigt och "lurigt",

Ha en fin helg, här ligger det snö kvar också. // Lissen

noreen sa...

hello maria, happy spring. it will be below freezing here tonight, too, so i understand. but spring is coming. happy weekend!

Hvite tulipaner sa...

Herlige farger!
Her ble ikke helga helt som planlagt, pga sykdom. Utrolig kjedelig, men også godt å slappe litt av egentlig:)
Håper du er frisk og rask igjen!
Og takk for dine søte kommentarer:)
Klem E

Hanna sa...

Färg i inredningen är verkligen min smak, jag har svårt för helvitt. Gillar pallarna och vimplarna.

Håller på och tillsätter mer färg här hemma. I går var jag till Mio-möbler om beställde en ny soffa. I mörklila klädsel! Mamma min rynkade på näsan, men den kommer bli kanonsnygg. Soffan jag har nu är i dassig röd, köpte den på Blocket i all hast när jag och exet flyttade isär. Nästa helg kommer min kusin och hjälper mig med att tapetsera om köket. Där ska det bli rött :0)

Tack för alla fina kommentarer, roligt med feedback. Bryggan jag lade upp i onsdags är även den från Landskrona. Där badar jag varje sommar.

Hoppas du får en bra vecka och att solen skiner på dig. Kram Hanna

LissenTo sa...

Skickat ett mail till dej

Kram Lissen

leah of sang the bird sa...

spring will come soon~
breathe and enjoy the moments of beauty. your images are inspirational. xxx