"" JAMIE SAYS DREAM: Utlottning hos Weekday Carnival

20 oktober 2011

Utlottning hos Weekday Carnival

I really like Kauniste's patterns and it's a pity that the brand is not on sale from any retailer in Sweden. But now the lovely blog Weekday Carnival have a great giveaway - you can win a kitchen towel or a tote bag, simply by leaving a comment to this post

Jag gillar verkligen Kaunistes mönster och därför är det synd att märket tyvärr inte finns att köpa i Sverige där jag bor (vad jag vet och enligt vad jag ser på hemsidan).  Men nu har fina bloggen Weekday Carnival en utlottning av kökshandduk och tygväska! Gå in här för att vara med i utlottningen - det ska jag göra!

      Tote bag from Kauniste
   Kitchen towels from Kauniste. I love the blue one with the "mountains"!

1 kommentar:

Pernilla Plaza Interiör sa...

Fin tävling, hoppas du vinner! Visst påverkas man av trender!! Dem växer på en hela tiden tycker jag! :) Hoppas du får en fin helg! Kram Pernilla