"" JAMIE SAYS DREAM: Moving in

5 oktober 2011

Moving in

download at www.chank.com       
                                     

Ja, nu har jag flyttat in här. Det är vad jag vill just nu, med de medel jag har, där jag är. Efter att ha följt bloggar (inrednings- och mixade bloggar typ) ganska intensivt under nåt år eller två kände jag att jag också vill vara med och leka. Började med Pinterest för en vecka sedan, men bloggar är roligare. Definitivt.

I väntan på att jag ska hämta hem min utlånade kamera och börja fota till bloggen, och på så sätt förhoppningsvis lära mig ta bra/intressanta/vackra/personliga foton får jag vidarebefordra finheter som jag hittar på nätet. Här är några första favoriter:

Moving in here, because that is what I want right now, whith the means I have, where I am. I started on Pinterest last week, but blogs are more fun. Definitely. Here are some of my favoritets from around the web. Cute bracelet, Kim Wellings Instant Comfort Pocket Boxes and a way to make your neighbours/strangers in the street smile. 




Det här döskallearmbandet är så fint! Gjort av Ulrika Burell och går att beställa via hennes blogg för 300 kr. Titta så fint det är på armen:





Såna här roliga Instant Comfort Pocket Boxes är ju helt klart bra att ha för dagar när man inte är på topp:




Eller så muntrar du upp andra genom att sätta upp en sån här lapp i trapphuset eller på gatan:






4 kommentarer:

Kim Welling sa...

Congrats on your new blog, it looks lovely! Thanks for posting my little comfort boxes. I love that little 'smile' idea too!

Anonym sa...

Välkommen till bloggvärlden, ska bli roligt att följa dig :-)

Ha det gott!

Malin, live a lot

JAMIE SAYS DREAM sa...

Thank you Kim & tack Malin!

LissenTo sa...

Tycker det också ska bli roligt att följa dej.

Sådana där smiley borde man sätt upp, lite överallt